.... la inceput a fost mai greu ... pe urma m-am obisnuit ...



sâmbătă, 12 februarie 2011

una pe zi .... fumatul

Tine minte, daca fumezi dupa ce faci sex inseamna ca il faci prea repede. ( Woody Allen)
 E usor sa te lasi de fumat. Am facut-o de sute de ori.(Mark Twain)




bancul zilei  :

... doi prieteni , unul fumator , celalalt nefumator ....
nefumatorul intreaba : cat fumezi si de cand ?
fumatorul raspunde : de douazeci de ani , cam doua pachete pe zi ...
nefumatorul , dupa ce se gandeste cateva clipe : iti dai seama cati bani ai cheltuit pana acum? daca nu fumai puteai avea un avion acum!!
fumatorul : dar tu nu fumezi , unde e avionul tau ....






mda ...........  fumatul  ............... placere sau chin ?

fumez cam de la 15 ani .... imi aduc aminte perfect , am inceput cu Golf cartonat cu filtru - oribile ; eram in liceu la Alba Iulia ... mi se parea absolut necesar sa incep sa fumez pentru a putea ramane in peisaj ...

am trecut cred ca mai toti fumatorii prin toate tigaretele , cu filtru , fara filtru , romanesti , " straine " , slimuri , foi , trabuc ...
m-am lasat si m-am apucat de multe ori ...

fumatul , doar un nefumator nu va intelege ce inseamna cu adevarat ....

...cine nu-si aduce aminte tigara din pauza , fumata la posta cu 2  - 3 colegi ?...

...cine nu-si aduce aminte aroma unei cafele fierbinti cu fumul de tigara in fiecare dimineata ?.....

...cine nu-si aduce aminte barfa dintre colegi la tigara de dimineata ? ce mai e nou ? ce-ai mai facut ?.....

...cine nu-si aduce aminte tigara fumata dupa o partida reusita de sex ? ..... dumnezeule ... era divina .... ciudat    ce contrast : tigara iarba diavolului o completez cu un atribut dedicat puritatii .... doar un fumator poate intelege...

cine spune ca fumatul nu e sexy?



data viitoare am sa povestesc cum am ajuns sa fumez electronic ... am 2 saptamani si functioneaza inca  ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu