.... la inceput a fost mai greu ... pe urma m-am obisnuit ...



joi, 3 martie 2011

ma certi ...

... m-ai lasat sa intru
mi-e bine si mi-e cald ...
degetele mele albesc , strangand in carnea ta ... privesc curbele tale , unduind usor ...
mi-e cald , mi-e cald ... mi-e tot mai cald ...
trebuie sa ies , tu ma implori sa raman ..
nu pot , nu vreau , nu pot........
trebuie sa ies ...
ma certi , pentru ca am iesit , pentru ca am uitat ...
da , am uitat sa cumpar ...
dar n-am uitat sa-ti cumpar martisor ...

3 comentarii:

  1. Am citit cuvintele, repede, nerespectand punctele de suspensie. Ceva nu dadea bine. Am recitit, si am simtit fiecare virgula, fiecare punct, fiecare cuvant... mi-a placut enorm...

    Cred ca incep sa te urasc intr-adevar...

    RăspundețiȘtergere
  2. creionez un decor, descriu o actiune si las cititorul sa alerge cu gandul unde vrea ...

    RăspundețiȘtergere