.... la inceput a fost mai greu ... pe urma m-am obisnuit ...



sâmbătă, 5 februarie 2011

culoarea banilor... mirajul lor ...

... privesc in urma ...
... fascinat de lumea bussinesului m-am aruncat in jungla banilor fara sa-mi dau seama ca gresesc , ca era prea timpuriu  ; veneam dintr-un mediu total diferit - armata - unde disciplina , onoarea , demnitatea in general erau trasaturile esentiale ale societatii ...
... am inceput cu greu , am vrut sa renunt de multe ori , primul an a fost departe de familie ... am fost ajutat sa pasesc in aceasta lume, dar lipsa de experienta si naivitatea m-au doborat ...
...nu am renuntat , am continuat sa lupt , incercand sa-mi consolidez o pozitie puternica si am reusit ;
http://www.youtube.com/watch?v=rkRIbUT6u7Q
... maretele mele vise au inceput sa dispara , cursul fiind inevitabil spre un drum cu sens unic , asemeni unui torent ...
... am renuntat la visul de a-mi construi o casa ; cel putin deocamdata ; si m-am ales cu un apartament ,  multi veti spune " si ce-ti mai trebuie ?" secretul si partea frumoasa este ca pentru apartamentul acesta platesc rate minunate , si de-aici incepe partea frumoasa :
... ai ajuns sa fi promovat intr-o functie buna , cu un salariu pe masura ? te bucuri sau nu ? QUID PRO QUO : banca iti bate la usa lunar pentru rate la apartamentul pe care-l ai ? jobul pe care-l ai devine din ce in ce mai vital;
...astfel , nimeni nu trebuie sa-ti mai spuna acum sa stai peste program - ramai singur , pentru ca altfel ... ok , ramai azi , ramai maine  , trece un an , trec doi si copilasii cresc - nu le lipseste aproape  nimic , dar cand te trezesti , sant mari si te intrebi : cand a trecut atata timp ? partenerul tau de viata , nu mai vorbesc ... te intelege , dar oare este destul?



... ma intreb , oare merita ?  ... probabil ca da ...

... eu nu renunt ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu