.... la inceput a fost mai greu ... pe urma m-am obisnuit ...



duminică, 27 februarie 2011

sarut de demon ...



 .... mi-e frig in prag de martie, 
mi-e cald cuprins de un februarie-ntroienit tarziu ...

.... un ghiocel ma-ngheata ,  dar ma topesc in palma ca un  fulg ... 

....  pasind cu frig  in suflet ,    mi-e cald strigand in amintiri ...

... un inger musca din chinuitoare suferinta ,
un demon se-nfrupta din calda fericire ...

... sarutul unui inger  : o lacrima  pe-obraz  scursa din canin de demon ;

iar zambetul , sclipire cruda de  otel , in noapte rece , fara de sfarsit  
sa fie oare ranjetul de demon ?...


... un inger vreau ,  sa-mi muste  adanc din suflet , iar durerea si placerea coltilor adanc infipti   
sa mi-o sarute - un demon cu buze blonde si fierbinti ...  





2 comentarii: